За тебе…единствен

Знаеш,јас не те мразам.Нема потреба за тоа.Беше секаков спрема мене.Груб,добар,лош,фин,ме разочарауваше,ме сакаше.Секаков,но сепак најмил и најдобар.Некогаш се покажуваш како најлоша личност,но тоа е само за да не видат каков си навистина.Дека си слаб,дека се плашиш.Јас таков те сакав.Најдобар и најлош.Ме разочара многу пати,а ме насмеа многу пати повеќе.Јас тебе никогаш нема да можам да те мразам.Сега сум само ладна спрема тебе.Се правам дека ми е сеедно.Не сакам веќе да ти дадам со знаење дека и понатаму ми значиш.Веќе не.Сакам да продолжам понатаму.Иако секогаш сакам да ти се вратам тебе,но не смеам повеќе.Не можам.Премногу пати исти работи се случија меѓу нас.Само сакам да знаеш дека не те мразам,то не би го можела,никогаш.За мене секогаш ќе бидеш посебна личност со која имам лоши но и многу убави спомени.Јас со тебе завршив и сега остана уште тоа конечно да го прифатам.Некое време не сакам да зборам со тебе,да мислам на тебе.Не сакам повеќе да ми недостасуваш.Некогаш,кога ќе дојде време,повторно ќе почнеме од почеток.Тогаш нема да те гледам како сега,нема да го чувствувам ова што сега го чувствувам.Тогаш ќе бидеме само странци со спомени,ништо повеќе.Слика

Leave a comment